Sunday, August 16, 2009

Kena Tag ?

dah lama xtgk blog.. tgk2 ada homework rupanya.. kne tag ngan adeqbun & pejal..


1.Apa perasaan anda skrg??
no mood.. kurang sihat.. fever... sedih, nk nangis.. waiting ~


2.Saya nak makan???
kurang selera mkn gak mcm cik leha... asyik ingt benda tu je.. pipi rasa da makin tembam :p tp rasa nk mkn char koey teow permatang pauh la plak..


3.Saya tak suke??
org tipu.. tak suka nangis tp still akan nangis gak kalo kna tipu


4.Impian saya??
bahagia bersama org tersayang....


5.Saya harapkan??
kebahagiaan.. dimurahkan rezeki..


6.Jika saya boleh putarkan masa??
biarlah rahsia..


7.Saya pada 10 tahun akan datang???
nak ada keluarga sendiri.. bahagia bersama insan tercinta.. insyaallah


8.Handphone saya adalah
sbg alarm utk kejutkan aku dr tidur.. trima call & msg... reminder utk benda2 penting, date ke hahaha :p .. reminder besday kwn2 hehehe


9. Saya pernah bercenta sebanyak?
ermm .. xnak ingt..


10.Saya suka pada??
apa2 je yg bole buat sy gembira & bahagia..


11.Kawan-kawan saya???
rindu mereka smua... sejak blk sini kurang kwn.. hukhuk sedey :(


12.Pernah dikhianati??
pernah.


13.Apa yang hendak anda lakukan kepada orang yang pernah mengkhianati anda?
doing nothing.. biar takdir yg menentukan segalanya..


Senaraikan 8 orang untuk di tag

1. Kak Leo .. tak kira nak tag jugak

2. Cik Azlinda .. buat ye dik hehehe

3. Kyzer .. hmm blog da siap? huhu

4. Shafini.. ni tugasan pertama kamu :D

5. Shahlimar .. kamu pon sama hehe :D

6. Adeqq aka Fana ... tugasan kamu jugak yer dik.. buat tau :P

7 & 8. sapa2 rasa nak buat, silakan... tiada halangan ;) peace!


SEKIAN....


1 comments:

iejaZin said...

anda di TAG lagi.hahahhahah