Wednesday, March 25, 2009

Bila Aku Sudah Tiada ~

Bila, aku sudah tiada
Simpan semua lagu ku
Jangan di tangis selalu

Mungkin, itu sementara
Bila jumpa pengganti ku
jangan di lupakan aku

Pagi itu indah seperti biasa
Tidur yang lena terhenti di sana
Layap kuyu masih tak terdaya
Bukalah tingkap mu
Curahkan cahaya…

Siapa yang sangka
Bila tiba masa kita
Untuk pergi selamanya

Takkan terduga
Jika saat ni
Tuhan tentukan
Aku lah orangnya

Gelak tawa tangisan yang hiba
Kenangan kita masa di dunia
Alangkah indahnya jika
Kita mampu hidup selamanya

====================================================

byk org tnya sbb apa nk pindah? org ckp.' hang muda lagi... merantau la dulu, nak dekat pencen nnti baru balik kg.. '

hmm kalau nk diikutkan mmg la xnak balik. sini byk hiburan.. hmm tp family matters.. apa2 pn family come first.. mak da byk kali mintak aku tukar ke utara.. aku je degil nk dok sini. tp masa tu awal2 keje kompom xdpt.. almost 2 years baru try hntr surat.. tp pengarah ckp xcukup experience 2 thn.. kt sini mcm2 pnah rasa, lalui.. dulu xpnah2 join ikut2 artis ni.. xsangka lak kt sini snang skali.. obses sebentar .. tp kalo pindah kg, da xdpt merasa bnda mcm ni, layan konsert dll.. xpa la xkemana pon, kalau ada event kat penang/kedah insyaallah still bole join lg... tp kehilangan yg paling terasa skali ialah kwn2...

huwaaaa2 sedihnya.. sedih nak tinggal kwn2.. sedih nak tinggal fafau.. sedih nk tinggalkan Hujan.. adeh mcm la diorg amik berat psl den :P sedih atas segalanya... byk kenangan tercipta kat sini... tanpa fun corner siapa la aku.. huu

tarikh report duty 15hb april.. tp sblom balik nk jmpe smua kwn2 dulu... then nk pegi tgk ABP huwaa... ni la satu2 nya harapan nk tgk FF ngn Hujan.. HUjan perform? hmm interesting

my best friend sejak di meteorologi.. nadia, kak ita & intan... huaa da la nadia da nk pindah srwak, aku lak blk penang.. susah la nk lepak sama2 lg... skrg ni sunyi bilik.. intan xde, pegi umrah... tumpang gumbira tgk dia.. dpt gak pegi sana..

Fun Corner tetap dihati... thanx kak zai sbb menerima insan ini kedlm dunia fun corner... thx gak kwn2 yg sudi kwn dgnku... ku mengejar Fafau bersama Fun Corner.. hikhikhik..

kpd kwn2 Fun Corner, rmai sgt nk sebut nama kang tercicir lak but dun worry i remember u all... thankkss 4 being my friend.. muaahhh .. halalkan mkn minumku... kalau ade hutang ape2 cpt2 bgtau ek.. hehe ;D

azzey.. si kecil molek... comel mcm agnes monica. hehe.. my best buddies from MMU Melaka. sejak aku quit dr MMU, mmg lama da xjmpa dia.. aritu terserempak kt Kl Sentral secara xsengaja.. tp xdpt berborak pjg.. dia pon nk gi jmpa org, aku pun masa tu nk gi jmpa zue & kak emi kt time square.. miss her so much.. hope pasni dpt jmpa dia ;)

rindu enaz & ain gak.. my roomate mase kat MMU dlu..


lagu Bila Aku Sudah Tiada ditujukan khas untuk anda semua... huwaaa... :(

andaikata ada jodoh lg nnti, kita bersua lg... love u all.. Stesen Butterworth here i come !

9 comments:

kEy said...

yEay~
selamat berhijrah~

pejal82 said...

sedih siotttt...huhuhuhu..akhirnyer ko tinggalkan jugak kami...

adeqbun said...

bile aku ingat hujan je aku ingat ko..ingat bile ko suh aku cr paper pasal hujan tu (paper tu ade kat aku lagi ko nk x??) punye la aku beria mencari siap marah2 dak opis lepas baca xreti letak satu tmpt ke..hahahahaha...
huaaaa...sedeynye

Hazniza Zin said...

so touching .. huaaa .. sedey .. er .. nk ikut erma leh tak??? :P

Unknown said...

key : slmt2.. tp sedey :(

pejal : sedih.. ku pergi jua sob sob

adeqbun : harus disimpan itu gmbo ! aku nak ! hehe

iejat : jom3... jln2 penang

aizuemi said...

erma
kerja rajin2 kat tempat baru..kngn bsama FunCorner jgn dlupakan..

peace~!

Unknown said...

yup btol.. tq2

Hazniza Zin said...

erm.. tetiba terasa ingin berhijrah jugak ..

aizuemi said...

aku telah bhijrah jugak nih~ hehehehe~