Saturday, September 26, 2009

akhirnyaa.. Mencari Konklusi

yeay.. setelah sekian lama ku menunggu.. akhirnya dah kuar pon hehehe.. dan brg yg dipesan kt kak jiggy pon da smpai... cuma sedey sbb payung da abes... kalo x, byk la stuff hujan kt dlm keta heheheh…


Drumstick, bandana, badge, pick gitar, keychain & 2 sticker..

Ni sticker lg 1… org Kajicuaca pkai sticker HUJAN, patut la hujan je :p huhuhu

Model sambilan ptg tu hehehe.. comel kan? :D

Dan last skali…


Yg ni beli sendiri… suh cik leha beli utk aku dia xmo haha :P tp takde signature HUJAN, da tnye kak Jiggy kalo beli on9 xde signature, so ptg sabtu lps dgn smangatnya trus ke Speedy Central Square utk beli ni.. hehe~ masuk2 keta trus pasang…

4 comments:

|L|e|o| said...

giler hujan tol bdk nih...huh!

adeqbun said...

blah la weh takat stick drum je...
beli la set drum dulu..test power bole le bole lawan rock legend..hahahaha
esah bile ko nak kirimkan aku sebuah gitar?

Ermalina said...

hahaha mana de gile kak.. masih waras maa :p
weh leha.. drp beli gitar kt ko baik aku beli gitar tuk aku dlu

adeqbun said...

ok dulu ko beli gitar tuk ko..skrg ko beli tuk aku lak ok??