Thursday, September 10, 2009

Lagi2 Tag .. mangsa buli PEJAL

lg2 jd mangsa buli pejal.. nah aku jwp bwh ni heheh

1)Saya suka???

# facebooking
# amik gambo
# jalan2 mkn angin...

2) pada masa ini saya sedang berfikir tentang

# keje... ade bunyi thunderstorm.. nak bukak speci ke tak
# tak sabo nak berbuka satgi

3) bila rasa tension saya akan...

# menangis
# dengar lagu kuat2 ...

4) 3 perkara yang akan buat saya tersenyum...

# bila jmpa dgn org, mesti senyum!
# baca msg hehehehe
# bila dpt kuar ngan kwn2

5) 3 perkara yang buat saya menangis..

# kemalangan & berita sedih yg membabitkan ahli keluarga & teman2 rapat..
# ditipu
# biarlah rahsia....

6) kalau saya ada rm100k

# nak beli kereta, mekap keta...
# simpan utk hari tua
# bwk family ke tanah suci

7) sila beri 3 nama untuk di tag...

1. Adeqbun

2. Shahlimar

3. Iejat

sekian, terima kasih.

0 comments: